Одяг для дівчаток
Одяг для хлопчиків
Товари для новонароджених
Дитяче взуття
Іграшки
Viber

+38 (093) 305 80 05

+38 (050) 305 77 17        +38 (067) 322 88 60

 

Доставка по Україні БЕЗКОШТОВНО на суму більше 800 грн

Умови повернення та обміну товару.

Як здійснити повернення товару?

Повернення та обмін товарів належної якості може бути здійснено протягом 14 днів з дня продажу, згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 №1023-XII. Усі витрати на повернення товарів належної якості оплачує покупець.

1. Запакуйте товар

  • Перевірте, чи ваш товар підлягає поверненню.
  • Поставте новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається із кількох частин, потрібно повернути весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у комплектації, де його отримали.
  • Якщо ви придбали товар із подарунком під час повернення, потрібно надати весь набір (товар разом із подарунком). Інакше номінальна вартість подарунка буде вирахована із суми повернення.
  • Чек посилати необов'язково.

2. Заповніть бланк повернення товару

  • Для повернення або обміну Вам необхідно заповнити Форму повернення.
  • Увага! У бланку розбірливо вкажіть прізвище, ім'я та по батькові власника банківської картки українською мовою. Переконайтеся, що всі поля заповнені.

3. Повернення товару можна здійснити за адресою:

  • "НоваПошта" м. Рівне, від. N34 Отримувач: Остапчук С. Ю. тел.: 096 541 03 47
  • «УкрПошта» м. Рівне, 33013, пр-т Миру 6, Отримувач: Остапчук С. Ю. тел.: 096 541 03 47

4. Як мені повернуть гроші за товар?

  • Ви можете вказати дані банківської картки для повернення коштів, оформляючи повернення у паперовому бланку повернення товару. У бланку повернення вкажіть номер картки та ПІБ власника банківської картки українською мовою.
  • Зазвичай гроші повертаються через 2–7 днів після ухвалення рішення про повернення коштів.
  • Увага! Якщо у разі відмови від отримання посилка повертається без солодкого подарунка, його вартість списується із задатку у розмірі 10грн.

  Товар належної якості підлягає поверненню якщо:

  • Цей товар не використовувався і не має слідів використання;
  • Товар повністю укомплектований і збережена цілісність упаковки;
  • Є всі ярлики і заводське маркування;
  • Наявна розписка кур'єра, чека на покупку або інших документів, що підтверджують факт оплати;
  • Відправлений запит через Форму повернення.

 

Товари належної якості, що не підлягають обміну та поверненню. Постанова Кабінету Міністрів від 19.03.1994 № 172

  • М'які іграшки для дітей;
  • Дитячі гумові надувні іграшки;
  • Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, тощо);
  • Панчішно-шкарпеткові вироби;
  • Рукавички, рукавиці;
  • Білизна натільна (у тому числі купальники, бодіки і чоловічки для новонароджених);
  • Нічні сорочки, піжами, халати;
  • Постільна білизна, рушники, покривала, пледи;
  • Гребінці, гребені та щітки масажні;
  • Предмети особистої гігієни;
  • Зубні щітки;

 

Повернення товару неналежної якості:

Товари неналежної якості - це товари, які несправні і не можуть забезпечити виконання своїх функцій. Отримані при поверненні товари повинні відповідати опису на сайті. Якщо дизайн або елементи дизайну відрізняються від описаних на сайті, то це не є дисфункцією або дефектом товару.

Зовнішній вигляд і комплектність товару, а також наявність усіх товарів в замовленні повинні перевірятися одержувачем в момент доставки. При доставці товарів Ви повинні поставити підпис на чеку в поле "Заказ отримав, замовлення повне, претензій до зовнішнього вигляду товарів не маю". Після отримання замовлення претензії до зовнішнього вигляду або дефектів товару, кількості товарів в замовленні не приймаються.

Якщо товари, які Ви отримали, були несправні або не відповідали Вашим запитам, то їх повернення здійснюється за рахунок магазину.

 

Варіанти повернення товару:

  • Якщо Вам на місці (в присутності кур'єра або у відділенні компанії-перевізника) не сподобався жоден товар із замовлених, Ви можете відмовитися від самого замовлення, але доставка оплачується.
  • Будь кур'єрською службою. Даний спосіб повернення оплачується Вами, якщо це не передбачено випадками повернення товару пов'язаних з виявленням браку і невідповідності товару очікуваному. Будьте уважні, якщо Ви відправите нам посилку за рахунок Одержувача або післяплатою, вона буде автоматично Вам повернена. Не допускається нанесення на упаковку написів, адрес та іншого. Пересилаючи посилку, використовуйте додаткову упаковку. Товари в коробках з нанесеними адресами, або обклеєних скотчем без додаткової упаковки не приймаються!
  • Повернення та обміни забираються з Нової пошти у Вівторок та Четвер
  • Якщо повернення здійснюється Укрпоштою, прохання повертати товар за адресою м Рівне, пр-т Миру 6, індекс 33013 одержувач Остапчук С.Ю. 0965410347

Повернення коштів за товар:

  • Якщо все гаразд, Ваше повернення прийняте, дотримані правила повернення, за Вами залишається вирішення яким способом повернути кошти за товар.
  • Повернення коштів може бути здійснене наступними способами:
  1. На карточку Приват Банку клієнта на протязі 7 днійв з моменту отримання посилки. Якщо Ви оплачували товар банківською картою, ми можемо повернути кошти на ту ж карту з якої була здійснена оплата.
  2. Грошовий переказ через "Укрпошта" або "НоваПошта" (комісію платить клієнт). Кошти будуть Вам відправлені поштовим переказом на відділення "Укрпошта" або "НоваПошта". (на протязі 7-ми днів з моменту отримання посилки).

Вкажіть будь ласка в бланку повернення яким способом і на яке ім'я повернути Ваші кошти. Витрати пов'язані з поверненням коштів грошовим переказом "Укрпошта" і вартість кур'єрської доставки несе покупець, якщо це не пов'язано з помилкою працівників магазину при формуванні і відправлення товару замовнику. Якщо повернення здійснене помилково працівника магазину, то клієнт отримує назад повну вартість замовлення. При цьому, магазин оплачує пересилку товару назад.

Помилкою працівника магазину може бути наступне:

  • вислана не та модель товару, яка вказана в замовленні;
  • висланий не той розмір товару, який вказаний в замовленні;
  • колір товару не збігається з кольором на фотографії (наприклад: замість червоної куртки була вислана синя). При цьому, відтінок того ж кольору, що і в замовленні, не враховується (наприклад, блакитний - бірюзовий), оскільки різні монітори можуть спотворювати зображення (яскравість, контраст, чіткість );
  • присланий бракований товар.

 

Регулярні МЕГА знижки, таємні акції та ігри тільки для підписників

×
KidButik.ua

Регулярні МЕГА знижки,
таємні акції та ігри

Даруємо знижку за підписку!

Підпишіться, підтвердіть підписку та заберіть знижку на замовлення

Підписатися
×
KidButik.ua

Регулярні МЕГА знижки,
таємні акції та ігри

Перевірте свою пошту!

Вам доставлено лист підтвердження, перевірте папку Промоакції та Спам. Підтвердіть підписку і знижка прийде одразу в наступному листі

Перевірити пошту

Дана електронна адреса вже зареєстрована

Закрити