Одяг для дівчаток
Одяг для хлопчиків
Товари для новонароджених
Дитяче взуття
Іграшки
Viber

+38 (067) 322 88 60

+38 (050) 305 77 17        +38 (093) 305 80 05

 

Доставка по Україні БЕЗКОШТОВНО на суму більше 500грн.

Умови повернення та обміну товару.

Повернення і обмін товарів належної якості може бути здійснений протягом 14 днів з дня продажу, відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" від 12.05.1991 № 1023 -XII. Всі витрати з повернення товарів належної якості оплачує покупець. Для здійснення повернення або обміну Вам необхідно заповнити Форму повернення, яка знаходиться нижче на цій сторінці. Після відправки даних з вами зв'яжеться менеджер для підтвердження заявки.

 

У випадку обміну і повернення вартість доставки оплачується клієнтом.

Дякуємо за Ваше звернення, Ваша заявка прийнята,
найближчим часом з Вами зв`яжеться менеджер.

  Товар належної якості підлягає поверненню якщо:

  • Цей товар не використовувався і не має слідів використання;
  • Товар повністю укомплектований і збережена цілісність упаковки;
  • Є всі ярлики і заводське маркування;
  • Наявна розписка кур'єра, чека на покупку або інших документів, що підтверджують факт оплати;
  • Відправлений запит через Форму повернення.

 

Товари належної якості, що не підлягають обміну та поверненню. Постанова Кабінету Міністрів від 19.03.1994 № 172

  • М'які іграшки для дітей;
  • Дитячі гумові надувні іграшки;
  • Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, тощо);
  • Панчішно-шкарпеткові вироби;
  • Рукавички, рукавиці;
  • Білизна натільна (у тому числі купальники, бодіки і чоловічки для новонароджених);
  • Нічні сорочки, піжами, халати;
  • Постільна білизна, рушники, покривала, пледи;
  • Гребінці, гребені та щітки масажні;
  • Предмети особистої гігієни;
  • Зубні щітки;

 

Повернення товару неналежної якості:

Товари неналежної якості - це товари, які несправні і не можуть забезпечити виконання своїх функцій. Отримані при поверненні товари повинні відповідати опису на сайті. Якщо дизайн або елементи дизайну відрізняються від описаних на сайті, то це не є дисфункцією або дефектом товару.

Зовнішній вигляд і комплектність товару, а також наявність усіх товарів в замовленні повинні перевірятися одержувачем в момент доставки. При доставці товарів Ви повинні поставити підпис на чеку в поле "Заказ отримав, замовлення повне, претензій до зовнішнього вигляду товарів не маю". Після отримання замовлення претензії до зовнішнього вигляду або дефектів товару, кількості товарів в замовленні не приймаються.

Якщо товари, які Ви отримали, були несправні або не відповідали Вашим запитам, то їх повернення здійснюється за рахунок магазину.

 

Варіанти повернення товару:

  • Якщо Вам на місці (в присутності кур'єра або у відділенні компанії-перевізника) не сподобався жоден товар із замовлених, Ви можете відмовитися від самого замовлення, але доставка оплачується.
  • Будь кур'єрською службою. Даний спосіб повернення оплачується Вами, якщо це не передбачено випадками повернення товару пов'язаних з виявленням браку і невідповідності товару очікуваному. Будьте уважні, якщо Ви відправите нам посилку за рахунок Одержувача або післяплатою, вона буде автоматично Вам повернена. Не допускається нанесення на упаковку написів , адрес та іншого. Пересилаючи посилку, використовуйте додаткову упаковку. Товари в коробках з нанесеними адресами, або обклеєних скотчем без додаткової упаковки не приймаються!
  • Повернення та обміни забираються з Нової пошти у Вівторок та Четвер
  • Якщо повернення здійснюється Укрпоштою, прохання повертати товар за адресою м Рівне, пр-т Миру 6, індекс 33013 одержувач Мосьпан Леся 0965410347

Повернення коштів за товар:

  • Якщо все гаразд, Ваше повернення прийняте, дотримані правила повернення, за Вами залишається вирішення яким способом повернути кошти за товар.
  • Повернення коштів може бути здійснене наступними способами:
  1. На карточку Приват Банку клієнта на протязі 7 днійв з моменту отримання посилки. Якщо Ви оплачували товар банківською картою, ми можемо повернути кошти на ту ж карту з якої була здійснена оплата.
  2. Грошовий переказ через "Укрпошта" або "НоваПошта" (комісію платить клієнт). Кошти будуть Вам відправлені поштовим переказом на відділення "Укрпошта" або "НоваПошта". (на протязі 7-ми днів з моменту отримання посилки).
  • Вкажіть будь ласка в бланку повернення яким способом і на яке ім'я повернути Ваші кошти. Витрати пов'язані з поверненням коштів грошовим переказом "Укрпошта" і вартість кур'єрської доставки несе покупець, якщо це не пов'язано з помилкою працівників магазину при формуванні і відправлення товару замовнику. Якщо повернення здійснене помилково працівника магазину, то клієнт отримує назад повну вартість замовлення. При цьому, магазин оплачує пересилку товару назад.
  • Помилкою працівника магазину може бути наступне:
  •       вислана не та модель товару, яка вказана в замовленні;
  •       висланий не той розмір товару, який вказаний в замовленні;
  •       колір товару не збігається з кольором на фотографії (наприклад: замість червоної куртки була вислана синя). При цьому, відтінок того ж кольору, що і в замовленні, не враховується (наприклад, блакитний - бірюзовий), оскільки різні монітори можуть спотворювати зображення (яскравість, контраст, чіткість );
  •       присланий бракований товар.

Повернення товару можна здійснити за адресою:

  • Автолюкс - м. Рівне вул. Замкова 26а
  • Нова Пошта - від. №5
  • Укрпошта - м. Рівне вул. Проспект Миру 6 індекс 33013