Умови повернення та обміну товару.
Повернення і обмін товарів належної якості може бути здійснений протягом 14 днів з дня продажу, відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" від 12.05.1991 № 1023 -XII. Всі витрати з повернення товарів належної якості оплачує покупець. Для здійснення повернення або обміну Вам необхідно заповнити Форму повернення, яка знаходиться нижче на цій сторінці.
Увага! Якщо у випадку відмови від отримання посилка повертається без солодкого подарунка, його вартість списується з завдатку в розмірі 10грн.
У випадку обміну і повернення вартість доставки оплачується клієнтом.
Дякуємо за Ваше звернення, Ваша заявка прийнята,
найближчим часом з Вами зв`яжеться менеджер.
Товар належної якості підлягає поверненню якщо:
- Цей товар не використовувався і не має слідів використання;
- Товар повністю укомплектований і збережена цілісність упаковки;
- Є всі ярлики і заводське маркування;
- Наявна розписка кур'єра, чека на покупку або інших документів, що підтверджують факт оплати;
- Відправлений запит через Форму повернення.
Товари належної якості, що не підлягають обміну та поверненню. Постанова Кабінету Міністрів від 19.03.1994 № 172
- М'які іграшки для дітей;
- Дитячі гумові надувні іграшки;
- Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, тощо);
- Панчішно-шкарпеткові вироби;
- Рукавички, рукавиці;
- Білизна натільна (у тому числі купальники, бодіки і чоловічки для новонароджених);
- Нічні сорочки, піжами, халати;
- Постільна білизна, рушники, покривала, пледи;
- Гребінці, гребені та щітки масажні;
- Предмети особистої гігієни;
- Зубні щітки;
Повернення товару неналежної якості:
Товари неналежної якості - це товари, які несправні і не можуть забезпечити виконання своїх функцій. Отримані при поверненні товари повинні відповідати опису на сайті. Якщо дизайн або елементи дизайну відрізняються від описаних на сайті, то це не є дисфункцією або дефектом товару.
Зовнішній вигляд і комплектність товару, а також наявність усіх товарів в замовленні повинні перевірятися одержувачем в момент доставки. При доставці товарів Ви повинні поставити підпис на чеку в поле "Заказ отримав, замовлення повне, претензій до зовнішнього вигляду товарів не маю". Після отримання замовлення претензії до зовнішнього вигляду або дефектів товару, кількості товарів в замовленні не приймаються.
Якщо товари, які Ви отримали, були несправні або не відповідали Вашим запитам, то їх повернення здійснюється за рахунок магазину.
Варіанти повернення товару:
- Якщо Вам на місці (в присутності кур'єра або у відділенні компанії-перевізника) не сподобався жоден товар із замовлених, Ви можете відмовитися від самого замовлення, але доставка оплачується.
- Будь кур'єрською службою. Даний спосіб повернення оплачується Вами, якщо це не передбачено випадками повернення товару пов'язаних з виявленням браку і невідповідності товару очікуваному. Будьте уважні, якщо Ви відправите нам посилку за рахунок Одержувача або післяплатою, вона буде автоматично Вам повернена. Не допускається нанесення на упаковку написів , адрес та іншого. Пересилаючи посилку, використовуйте додаткову упаковку. Товари в коробках з нанесеними адресами, або обклеєних скотчем без додаткової упаковки не приймаються!
- Повернення та обміни забираються з Нової пошти у Вівторок та Четвер
- Якщо повернення здійснюється Укрпоштою, прохання повертати товар за адресою м Рівне, пр-т Миру 6, індекс 33013 одержувач Остапчук С.Ю. 0965410347
Повернення коштів за товар:
- Якщо все гаразд, Ваше повернення прийняте, дотримані правила повернення, за Вами залишається вирішення яким способом повернути кошти за товар.
- Повернення коштів може бути здійснене наступними способами:
- На карточку Приват Банку клієнта на протязі 7 днійв з моменту отримання посилки. Якщо Ви оплачували товар банківською картою, ми можемо повернути кошти на ту ж карту з якої була здійснена оплата.
- Грошовий переказ через "Укрпошта" або "НоваПошта" (комісію платить клієнт). Кошти будуть Вам відправлені поштовим переказом на відділення "Укрпошта" або "НоваПошта". (на протязі 7-ми днів з моменту отримання посилки).
- Вкажіть будь ласка в бланку повернення яким способом і на яке ім'я повернути Ваші кошти. Витрати пов'язані з поверненням коштів грошовим переказом "Укрпошта" і вартість кур'єрської доставки несе покупець, якщо це не пов'язано з помилкою працівників магазину при формуванні і відправлення товару замовнику. Якщо повернення здійснене помилково працівника магазину, то клієнт отримує назад повну вартість замовлення. При цьому, магазин оплачує пересилку товару назад.
- Помилкою працівника магазину може бути наступне:
- вислана не та модель товару, яка вказана в замовленні;
- висланий не той розмір товару, який вказаний в замовленні;
- колір товару не збігається з кольором на фотографії (наприклад: замість червоної куртки була вислана синя). При цьому, відтінок того ж кольору, що і в замовленні, не враховується (наприклад, блакитний - бірюзовий), оскільки різні монітори можуть спотворювати зображення (яскравість, контраст, чіткість );
- присланий бракований товар.
Повернення товару можна здійснити за адресою:
- "Justin" - відділення № 410 (до 30 кг) в м. Рівне, проспект Миру, 15
- "НоваПошта" - поштовове відділення №5. м . Рівне, проспект Миру, 12
- "УкрПошта" - м. Ровно вул. Проспект Миру, 6 індекс 33013